Σταύρωσον αυτόν.

Σκέψεις και αποφάσεις μπροστά από τις τριπλές κάλπες.

Ο καιρός γαρ εγγύς για τις εκλογές και σιγά σιγά καταλήγουμε και οριστικοποιούμε τις επιλογές μας. Καιρός λοιπόν να μοιραστώ κι εγώ τις επιλογές μου και μερικές από τις σκέψεις που με οδήγησαν σε αυτές, ξεκινώντας από την πιο εύκολη κάλπη, αυτή των ευρωεκλογών, για να καταλήξω στην πιο δύσκολη, αυτή των δημοτικών.

Ευρωεκλογές.

Οι ευρωεκλογές αποτελούν για μένα κάτι σαν δημοψήφισμα, κάτι σαν ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση του Σαμαρέλου. Με το να μην ψηφίσω όμως  τα κόμματα της συγκυβέρνησης, έτσι ώστε να πάρουν απλά κάποιο χαμηλό ποσοστό και χωρίς μεγάλη διαφορά από το πρώτο κόμμα, δεν πρόκειται να κλάσουν μία. Κατά την άποψή μου και για να έχουμε εξελίξεις σε κυβερνητικό επίπεδο, πτώση της κυβέρνησης και προκήρυξη βουλευτικών εκλογών δηλαδή,  θα πρέπει το μήνυμα των ευρωεκλογών να είναι ηχηρό και αυτό θα συμβεί μόνο αν το πρώτο κόμμα θα έχει πολύ μεγάλη διαφορά από το συνοθύλευμα των κομμάτων και υποκομμάτων της συγκυβέρνησης. Το μόνο κόμμα που έχει δυναμική αυτή την εποχή και μπορεί να εκπληρώσει τον παραπάνω στόχο είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και εκεί θα πέσει η ψήφος μου για τις ευρωεκλογές.
Ένας ακόμα λόγος που συνηγορεί στην παραπάνω επιλογή μου είναι πως ο Τσίπρας είναι ο επικεφαλής των αριστερών κομμάτων της ευρώπης για τις ευρωεκλογές και υποψήφιος για τη θέση του προέδρου της Κομισιόν. Ένας έλληνας είναι υποψήφιος για το ανώτερο διοικητικό πόστο στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτός και από μόνος του θα μπορούσε να είναι ο λόγος που θα διάλεγα τον Σύριζα για τις ευρωεκλογές.

Περιφερειακές εκλογές.

Εδώ η επιλογή μου θα είναι τα παιδιά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για ένα πλήθος λόγων που μερικούς από αυτούς θα τους παραθέσω παρακάτω.
Καταρχάς είναι νέοι, πολύ νέοι και αυτό μ’αρέσει πολύ, πάρα πολύ. Αυτό  κάνει τα στελέχη τους,μεταξύ άλλων, να μην έχουν τις διάφορες κομματικές αγκυλώσεις και μικροκομματικές συμπεριφορές που έχουν κάποιοι άλλοι «αριστεροί» εδώ στο νησί μας.
Βλέποντας το ψηφοδέλτιό τους διαπίστωσα, με μεγάλη χαρά, πως υπάρχει μεγάλη συμμετοχή γυναικών, πολύ μεγαλύτερη από την επιβεβλημένη μέσω της ποσόστωσης, πράγμα πολύ ευχάριστο και δηλωτικό  ενεργής συμμετοχής.
Και τέλος με βρίσκει ριζικά αντίθετο να ψηφίσω κάποιους που μου είναι εντελώς ξένοι . Ψήφο λοιπόν στον Μήτσο και στην Παναγιώτα που είναι και από το χωριό μου και έχω πιεί και δυο μπύρες μαζί τους.

Δημοτικές εκλογές.

Σταύρωσον αυτόν.Και ερχόμαστε στις επιλογές για τις δημοτικές εκλογές. Αυτές που μας αφορούν περισσότερο.

Η επιλογή μου εδώ προφανώς και είναι η Ανθρώπων Έργα με τον Βασίλη Παπαφιλίππου επικεφαλής. Για όσους δεν έχει υποπέσει κάτι σχετικό στην αντίληψή τους, είμαι υποψήφιος στο τοπικό συμβούλιο. Συμμετέχω σε αυτή την παράταξη επειδή έχω βρεί κάποιους ανθρώπους με παρόμοιο ιδεολογικό προσανατολισμό με τον δικό μου, κάποια κοινά οράματα και γενικώς έχω βρεί ανθρώπους με τους οποίους μπορώ να βγάλω συνεννόηση.

Αυτά για τον πρώτο γύρο. Αλλά επειδή το πιθανότερο είναι πως θα έχουμε και δεύτερο γύρο, κρίνω σκόπιμο να καταθέσω τη γνώμη μου και να αιτιολογήσω την στάση που θα κρατήσω, στην περίπτωση που η παράταξή μου δεν θα περάσει στον δεύτερο γύρο.

Έχουμε και λέμε λοιπόν.

Ο Δήμος της Θάσου έχει αυτή τη στιγμή μια διοίκηση άκρως συντηρητική που το κεντρικό της σύνθημα, τις τελευταίες μέρες, είναι πως τώρα δεν είναι καιρός για πειράματα και αλλαγές και πως πρέπει να συνεχίσουμε με αυτά που έχουμε, αυτούς δηλαδή.
Η Συντήρηση, της Συντήρησης, Ω Συντήρηση. Ποιό συντηρητικός αγάπη μου πεθαίνεις. Και μ’αρέσει που υπάρχουν εκεί μέσα στελέχη που διατείνονται πως είναι αριστεροί και προοδευτικοί.
Αγαπούλες μου πρώτο point εναντίον σας. Η ιδεολογία σας είναι το άκρο αντίθετο της δικής μου. Εμένα μ’αρέσουν οι πειραματισμοί, γιατί μέσω αυτών ανακαλύπτεις καινούργια πράγματα, προχωράς και προοδεύεις. Προοδεύοντας προχωράς και στις απαραίτητες αλλαγές οι οποίες οδηγούν σε μεγαλύτερη πρόοδο. Και αν αυτή η εποχή δεν είναι εποχή για δοκιμές και αλλαγές τότε ποιά είναι, αν όχι τώρα πότε? Αν όχι εμείς ποιοί?

Η παρούσα διοίκηση του Δήμου έχει αναπτύξει μια αλλαζονεία, μια υπεροψία και έναν καλαμοκαβαλισμό, έχοντας την εντύπωση πως είναι διαφεντεύοντες ελέω Θεού και υπεράνω κριτικής. Απόρροια της παραπάνω πνευματικής κατάστασης που διακατέχει το σύνολο σχεδόν των μελών της, υποψηφίων και μη, όπως και όλα τα συμπαρομαρτούντα σκυλάκια, γατάκια και λοιπά τρολάκια, είναι η διαρκής ειρωνία με την οποία προσπαθούν διάφορα στελέχη της, όψιμα αλλά και αρχαιότερα, να αντιμετωπίσουν την όποια κριτική για πράξεις και παραλείψεις τους. Το τελικό αποτέλεσμα της παραπάνω συμπεριφοράς το ζούμε τους τελευταίους μήνες, με το επίπεδο της πολιτικής συζήτησης στο νησί να βρίσκεται κάπου ανάμεσα στην ειρωνία, το δούλεμα και τους σκυλοκαυγάδες επιπέδου καφενείου-καταγωγίου. Οι ευθύνη για αυτή την κατρακύλα βαραίνει αποκλειστικά και μόνο αυτούς.
Αγαπούλες για τις ειρωνίες, τα δουλέματα, την αλλαζονεία και τα λοιπά άλλα, 213 points εναντίον σας. Μάλλον δεν θα έχετε ακούσει ποτέ το «προσέχουμε για να έχουμε».

Τρίτο και τελευταίο και ίσως το σημαντικότερο είναι το θέμα που έχει προκύψει τις τελευταίες μέρες με την υπόθεση του Κάμπινκ του Πρίνου. Η παρούσα διοίκηση, συνεχίζοντας την εγκατάλειψη του κάμπινκ ακόμα και σήμερα και έχοντας σαν πρόφαση τα αποτελέσματα που έχει η παραπάνω εγκατάλειψη, μας παρουσιάζει σαν πρόοδο και αξιοποίηση την παραχώρηση μεγάλου μέρους της έκτασής του σε μια αγγλική εταιρία, που έχει σκοπό να στήσει εκεί μέσα 63 σπίτια 30 τετραγωνικών μέτρων το καθένα. Για να μπορέσουν να ξεπεράσουν τα όποια χωροταξικά και πολεοδομικά κωλύματα, βαφτίζουν τα σπίτια τροχοβίλες, τα φορτώνουν και πάνω σε ρόδες και ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Κατά την άποψή τους. Γιατί έτσι και συμβεί αυτό, θα είναι η αρχή του τέλους του κάμπινκ. Το έχουμε ξαναδεί το έργο αυτό και έχει όνομα, Κάμπινκ Ραχωνίου είναι το όνομά του.
Θα υπήρχε περίπτωση λοιπόν να υποστηρίξω στον δεύτερο γύρο μια παράταξη της οποίας τα έργα και οι πράξεις με βρίσκουν κατηγορηματικά αντίθετο?  Όχι φυσικά, έτσι έχουμε Googolplex  points ενατίον σας.

Τελικό συμπέρασμα.

Για τους παραπάνω και όχι μόνο λόγους, στην περίπτωση που η παράταξή μου δεν περάσει στον δεύτερο γύρο και η παράταξη του Χατζημανώλη θα έχει περάσει, εγώ προσωπικά θα στηρίξω όποια παράταξη θα είναι αντίπαλη της παράταξης Μόνο Για τη Θάσο.

 

Ντισκλέιμερ.
Η όποια καλοπροαίρετη κριτική και σχόλια είναι καλοδεχούμενα και επιθυμητά.
Κακεντρέχειες, και διάφορα άλλα γνωστά τεχνάσματα των επαγγελματιών της ειρωνίας τα τρώει το μαύρο το σκοτάδι, που πολύ τα γουστάρει κάτι τέτοια.

 

Τάδε έδη
Δημήτρης Σιαμαντούρας.

Σχολιάστε

