Γιατί να πληρώνω φόρους?

Αν το κράτος δεν μου παρέχει παιδεία, υγεία, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Αν τα λεφτά που πληρώνω μια ζωή για να έχω ένα αξιοπρεπές είσοδημα έρχεται και μου τα κλέβει και μετά μου τη λέει κι από πάνω. Αν δεν φροντίζει τα νησιά μου να έχουν σταθερή και μόνιμη επικοινωνία με τη στρεριά, χειμώνα καλοκαίρι.
Αν δεν φροντίζει για τα παραπάνω, τότε ποιός είναι ο λόγος ύπαρξης του κράτους, να μαζεύει φόρους και τίποτα παραπάνω?
Και  αφού το κράτος δεν μου προσφέρει τίποτα, γιατί θα πρέπει να πληρώνω φόρους?

 

Σχολιάστε

